Dersom du ønsker å aktivere BankID innlogging – Ta kontakt med oss på support@aspit.no

Du kan finne status til BankID innlogging på denne siden: https://developer.signicat.com/status/

  1. Gå til https://ns.aspit.no (eller åpne skrivebordssnarvei)
  2. Logg på med din BankID
  3. Klikk på program-ikonet

Du kan eventuelt benytte kodebrikke om bankid på mobil er nede, du kan også velge å logge inn med smartkort fra Buypass eller SMS om du har det tilgjengelig (se smartkort FAQ).

Kontakt support ved/på support@aspit.no eller 35057902.

Skriv manuelt inn adresse: https://ns.aspit.no i din nettleser.

Slett informasjonskapsler (cookies) og prøv på nytt. Under finner du hvordan du gjør dette i diverse nettlesere.

Google Chrome: 

  1.     Klikk på Innstillinger [bilde] øverst til høyre.
  2.     Klikk på Avansert nederst.
  3.     Klikk på Innstillinger for innhold under «Personvern og sikkerhet».
  4.     Klikk på Informasjonskapsler.
  5.     Søk «login.aspit.no» under «Alle informasjonskapsler og nettstedsdata». Klikk på Fjern. (søppelbøtte-ikon)

Internet Explorer

  1. Klikk på tannhjulet øverst til høyre
  2. Velg Sikkerhet
  3. Velg slett leserlogg.
  4. Huk av på «informasjonskapsler og nettstedsdata»
  5. Klikk på slett.

Opera

  1. Klikk «Alt+P»
  2. Gå til personvern & sikkerhet
  3. Scroll ned til Informasjonskapsler
  4. Trykk på «Alle informasjonskapsler og nettstedsdata»
  5. Søk på «login.aspit.no» og fjern alle på denne.

Firefox

  1. Klikk på menyknappen , velg Historikk, og deretter Tøm nylig historikk…
  2. Sett Slett tidsrommet: til Alt.
  3. Klikk på pila ved siden av Detaljer for å utvide listen over historikk-elementer.
  4. Velg Infokapsler og sørg for at elementer du ønsker å beholde ikke er merket av.
  5. Klikk på Slett nå-knappen for å slette informasjonskapslene og lukke vinduet for nylig historikk.

Safari

  1. Merk at Citrix fullversjon ikke lar seg åpne med Safari. For full funksjonalitet i programmet anbefaler vi at du bytter nettleser til en av følgende: